Alskar Livet

Igar kvall akte jag till Chris. Kolla pa film och hade det mysigt.
Idag ska vi hitta pa nat igen. Far se vad det blir.
Vi ska i alla fall ata pa en italiensk restaurang ikvall. Bada ar pasta alskare sa det ska bli gott.
C ar en valdigt halsosam kille. Ater inte sa mycket snabbmat, gillar att vara ute och rora pa sig, bryr sig verkligen om manniskor och sa. Sa jag ar glad!


Igar nar vi kolla pa film sag jag att han hade en gitarr pa sitt rum. Sa jag fragade om han spelar. Han hade spelat gitarr i 10 ar. Och jag vet att jag inte ar den enda som drommer om att ha en kille som kan spela gitarr och sjunga. Alltsa, kan det bli battre! Det ar verkligen helt otroligt. Att jag behovde aka till USA for att hitta en san dromkille.
Ojojoj.

Det roliga var att jag vakna pigg som en tupp klockan halv 8. Trots att jag inte somna forran halv 2 nastan. Och jag vill bara saga att jag sov hemma! haha. Karlek kan verkligen gora en lycklig!
Eddie retades en hel del nar jag kom hem igarkvall. Han tycker verkligen det har ar kul. Nar jag stod dar och prata med han fick jag ju saklart ett sms. Och han borjar typ skratta och sa "jag undrar vem det kan va ifran. Jag ar helt saker pa att det ar Chris"
I alla fall efter ett tag lyckades jag komma undan.

Sa nu sitter jag har pigg och forvantansfull pa vad som ska handa idag. Spannande!
Ar jattehungrig sa ska ga ner och ata frukost.

Puss & Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Sååå glad för din skull! :D Ha de så trevligt nu!

2008-11-23 @ 16:25:44
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: kattis

vad spännande det blev att läsa om dina dater nu! bra att du uppdaterar så mycket :)

hur gammal är han? så nyfiken på allt! haha

2008-11-23 @ 19:30:27
URL: http://hurrayforla.blogspot.com
Postat av: elin

sanna han verkar ju vara en riktigt toppenkille:) Och kan han spela gitarr är det ju inget snack om saken:) Ta han! ;) haha puss goa sanna

2008-11-23 @ 20:33:59
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0