Avundsjuk

Just nu har Robyn & Kate landat i Florida. De ska namligen tillbringa 4 dagar pa Disneyworld.
Tror ni jag ar avundsjuk eller? Det ar ju en drom att fa aka dit.
Men jag far val ta det en annan gang.



Sa nu ar det bara jag, JT och Eddie i huset. Ska bli kul att ha lite egentid med JT. Han ar pa skolan just nu men jag tankte hitta pa nat kul med han sen i eftermiddag. Far se vad det blir.
Och maste planera nat speciellt att gora i morgon ocksa.



Nu tankte jag ta med Charlie, hunden, ut pa en liten promenad i det fina vadret. Han har ju inte varit ute pa nan promenad sen jag var ute och gick med han sist. Vilket kanske var en manad sen. Sa det ar val dags nu antar jag. Stackaren. Men han ar ute hela tiden sa jag hoppas att han far tillrackligt med motion anda.
Kanske dags att borja lara den att iaf komma nar man kallar pa han? Det finns ju ett ordsprak att "Det ar svart att lara gamla hundar sitta". Vad menas med gammal? Ar inte 8 manader gammal?
Aja.. inte mitt problem. Men kanns anda som att jag kan gora nagot at det. Sa kanske darfor jag tar med han pa en liten promenad. Och sen alskar jag ju att ga ut och ga med en hund.

Hors kanske senare!                                                   Bilden ar tagen forsta veckan jag kom har

Puss & Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud va sött kort! :)

2008-11-20 @ 20:57:14
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: elin

Vad gulliga ni är, godingar:)

2008-11-21 @ 10:21:29
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0