Bakat negerbollar

Idag skulle egentligen jag, JT och Chris akt till lektplatsen och leka. Men Chris var tvungen att jobba langre an vad han trodde.
For att gottgora mig sa han att han skulle bjuda mig pa middag ikvall och sen spela gitarr for mig.
Sa jag forlat honom ganska latt!

Sa istallet gick jag och JT pa en lang promenad i det fina vadret. Vet inte riktigt hur varmt det ar men runt 15 grader ar det i alla fall. Harligt!
Sen akte vi och shoppade lite. Blev sugen pa negerbollar nar jag var i affaren sa jag kopte lite ingridienser sa jag kunde baka det.


Smaka lite pa dem innan och det var val sadar. De var inte riktigt sa goda som svenska. Hade inget riktigt smor och inget vaniljsocker.



Sa far se vad amerikanarna tycker. JT alskade dem iaf!







                                                                                     Blommorna fran Chris

Uppdaterar senare om vad som hander ikvall. Vill ju trana ikvall ocksa. Lite stressigt att dejta tycker jag allt. Ytterligare en grej man ska hinna med!
Na, jag ska val inte klaga..
 

Pussar & Kramar Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0