Bortskamd

Japp, det ar vad jag borjar bli.

Igar bjod Chris mig pa middag pa en jattemysig italiensk restaurang. Riktigt god mat var det och rolig servitor.
Nar Chris fragade efter notan:
Servitoren: "So are you going to the movietheater?"
Chris:"No, we are actually on our way home to see a movie"
Servitoren:"Oh, I can see what kind of guy you are"

Tyckte vi var lite roligt. I alla fall efter att vi varit och kopt glass akte vi till hans hus, eller hans farmor hus. Riktigt fint!
Kollade pa The Ring. Var ju inte alls laskig ju!
Just det far ju inte glomma av att saga att Chris spelade lite gitarr for mig ocksa. Det ni!

Sen idag ringde han mig och fragade om jag var hemma. Han sa att han hade en overraskning for mig.
Och att han kommer om 10 minuter.
Shit, tankte jag! Vad ar detta.
10 minuter senare plingar det pa dorren och dar star han med en bukett blommor. "Beautiful flowers for a beautiful girl"
Alltsa, han ar helt otrolig. Han sa att han kopte en vas ocksa. "For nu nar du dejtar mig kommer du fa massa av blommor"
Han lekte med JT ett tag. Han ar verkligen sa otroligt bra med barn ocksa.

Chelsie ringde precis och undrade hur det gick. Hon har kannt han sen 8 ar tillbaka och hon sa att han har aldrig varit sa har galen i en tjej forut. Hon undrar vad som har tagit at honom. haha.
Jag kan inte riktigt fatta att det har hander mig. Arligt talat trodde jag aldrig att jag skulle hitta en san har underbar kille.
Nu har jag iofs bara kannt han i sadar 4 dagar sa da ar det val inte sa konstigt om jag inte kan hitta nat fel med honom. Det kryper val fram lite senare kanske. Men ingen ar ju perfekt!

Nu hoppas jag att Emma kan komma hit och vara Au-Pair ett litet tag ocksa. Hade varit sa enormt kul!
Det ar ju en granne som har funderat pa att skaffa AuPair. Hoppas!Hoppas!Hoppas!

Robyn ringde innan och fraga hur det gick med Chris. Hon sa ocksa att hon och Kate stannar i Florida tills pa onsdag. De skulle egentligen kommit hem ikvall. Men Kate hade tydligen fatt en oroninflammation sa da ar det ju inte bra att hon flyger. Stackaren.

Nu ska jag ga ner och laga mig lite lunch.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Han låter ju för bra för att vara sann :D

2008-11-25 @ 02:12:56
Postat av: elin

Ååå Sanna vad avundsjuk jag blir;) han verkar vara en otroligt bra kille. en riktigt dröm. precis som i en film när han kommer med blommor och ger dig:) Lilla gumman vad jag är glad för din skull. Sitter och ler! Grattis att du träffat en sån go kille.

haha du brukar alltid hitta något fel med dina killar, men Chris kan du inte hitta något fel på tror jag inte. Så nu ska du bosätta dig i USA för evigt då;)

Älskar dig sanna pusspuss

2008-11-25 @ 10:29:26
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ja sanna du vet vad jag tycker om detta ;) Det finns inget bättre än sånna killar vettu!

Vill komma ner till dig NUUUUUUUUUUUUUUU. Blir galen här hemma! haha. Hoppas verkligen på det bästa! kramkram

2008-11-25 @ 19:51:08
Postat av: Cissi

Hej Sanna! :)



Låter som du har det kanon i USA m amerikansk kille och allt ;) Hur mår du då? :D



Kram Cissi

2008-11-26 @ 12:22:18
URL: http://ceciliamariannmodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0