Filmsnutt

Fick ett gulligt kort pa posten igar. Pa framsidan var det massa sota griskultingar men det sotaste var pa baksidan. Var namligen ett litet kort pa Melanie. Hon har vaxt sa mycket nu och fatt langt lockigt har.
Blev jatteglad nar Eddie kom och visade mig kortet :)
Tack Melanie for kortet. Syster alskar dig!
Det som ar bra ar att JT ar i ungefar samma alder, eller han ar 4 manader aldre. Men da vet man ungefar vad Melanie gor och hur hon ar. Det kanns som att man inte missar lika mycket i utvecklingen da.

My little sweetheart! Men det var fran i somras sa nu har hon vaxt en del. Langtar tills jag far komma och gosa med henne.

Forresten jag kom precis pa en bra ide. Kan inte ni spela in en liten filmsnutt och skicka till mig eller lagga ut pa YouTube. Whatever is lattast for er. (sorry men kom inte pa det svenska ordet, haha)
Hade varit sa roligt att se er "live". Och ni ar nastan skyldiga mig det efter att ni har sett mig aka inlines! haha
Bara till att ta eran kamera. Man kan val t.o.m filma med mobil nu for tiden.
Hade varit kul!

Har precis lagt over alla mina kort pa cd-skivor nu. Kanns tryggt! Plus att jag var tvungen att gora det for minnet pa datorn var fullt. Sa nu har jag raderat de flesta av korten fran datorn. Far hoppas att inget hander skivorna.
Kanske skulle gora dubbla kopior och skicka hem ett par?

Jaja nu ska jag ta tag i mitt liv. Har suttid vid datorn alldeles for lange och snart vaknar nog de sma pluttarna.

Love//Sanna


Kommentarer
Postat av: elin

åå men vad söt hon är, det var det gulligaste jag har sett:) vad fint hår!

haha du är för rolig sannna, du kommer vara som victoria silvstedt, och blanda svenska och engelska. Haha men va bra att lära sig språket så bra!

blev glad igår när jag läste din kommentar. Log för mig själv och sen var jag glad resten av dagen! Älsakr dig gumman.

puss&kram

2008-11-20 @ 09:48:14
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0