Gamla 90-tals minnen

Sitter och kollar lite pa tv:n samtidigt som jag sitter vid datorn. Har kommit pa att det ar valdigt smart. Da kan man fa gjort tva saker samtidigt.
Men idag var det inte nan dokusapa jag fastna for utan ett program som gick igenom musik fran 90-talet.
Tusentals minnen vacktes till liv. Jag menar 90-talet har ju varit hela ens barndom. Det var allt fran Backstreet Boys och Britney Spears till Whitney Houston. Massa goa latar.
Tyvarr missade de mina absoluta idoler - Spice Girls!! Kommer ihag upptradandet pa skolan. Riktigt kul hade vi!
Ett annat upptradande som jag minns mycket val ar nar jag tappade kjolen och visade trosorna for hela skolan. Usch vad pinsamt det var! Minns fortfarande vad det var for trosor och vad jag hade for kjol. Kommer nog aldrig glomma det. Froken fragade mig om jag ville fortsatta men det ville jag saklart inte.
Jag och tjejerna upptradde nastan varje fredag. Var det inte sang och dans sa var det teater.
Nastan sa att man vill ga tillbaks i tiden och vara 8 igen.


Fran det ena till det andra. Nu ar det nat fel pa min kamera igen. Sen jag forde over korten fran minneskortet till kameran fungerar det inte att ta kort. Det star att kortet ar skyddat. Nagon som vet vad det beror pa? For val ga till Wal-Mart i morgon och se om det ar nagon expert dar som vet. Valdigt irriterande nar man inte kan ta kort. Vill ju ta kort och visa er ju.

Idag nar jag var ute pa promenad ringde Chelsie och vi bestamde att vi ska ata lunch tillsammans i morgon. Det ska bli trevligt. Alltid kul att prata med henne och sen vet hon massa goda restauranger ocksa.
























Ha en bra helg allihop!

Love// sanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Jovisst minns man alla de uppträdandena, men va kul vi hade alla de fredagarna. Fattar inte att vi hann öva in alla nya framträdanden på bara en vecka. :) Haha… Föresten var det inte vi som fantiserade om att vi skulle bli stjärnor i Hollywood. Du har ju i alla fall kommit en liten bit på vägen, om du förstår vad jag menar. :)

Kramar

2008-11-21 @ 21:54:13
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0