Helgen

Tankte sammanfatta min helg lite kort.

I fredags var jag, Alice & Raquel och at pa en italiensk restaurang. Valdigt god mat.
Sen var det meningen att vi skulle ga pa bio men alla var trotta sa det blev hem till sangen istallet.

Lordagen spenderade vi i Eureka Spring, en liten mysig stad 1 timme harifran. Det var en liten festival sa vi sag en parad och gick pa en gratis konsert. Det var varan AuPair aktivitet for den har manaden. Billig och bra!
Sedan akte jag och shoppa lite. Fynda en hel del och kopte bara saker pa rea. Ett par svarta stovlar, ett par Uggs, en skjorta och tva par orhangen. Hittade ocksa akta snygga skinnhandskar for 180 kr. Hade massa snygga.
Hade ocksa en kupong fran Victoria Secret dar man kunde fa en gratis trosa. Gratis ar alltid bra. Darfor jag har bonuskort i alla affarer dar det ar mojligt!

Idag traffades vi tjejer igen. Vi gick och kollade i affarer. Blev inget kop mig idag. Sen gick vi till Starbucks. Jag tog en Chailatte med en multigrain roll (typ fralla). Mmm, det var riktigt gott!
Sen blev det bio. Men jag angrar filmvalet. Det var en ny film med Angelina Jolie, Changeling. Den var absolut inte trakig men det var en ledsam och deppig film.
Fran och med nu blir det komedier eller romantiska filmer.
www.changelingmovie.net <------Har kan ni lasa om filmen och se trailer.



Nu ska jag ga och sova. For nagra av er ringer sakert vackarklockan nu. Klockan ar 6 i Sverige och det ar dags for en ny vecka i skolan eller pa jobbet.

Hoppas den blir bra for alla av er!

Kommentarer
Postat av: Felice

Hej Sanna! Ledsen att jag är superdålig på att svara! Det har varit mycket nu under re-matchen. Nu har jag iaf anlänt i nya familjen och kommer få en ny telefon och nummer så jag kan höra av mig inom kort förhoppningsvis :) Måste ju höras någon gång, nu har man ju varit här i en och en halv månad redan (crazy!). Åh, jag vill verkligen se Changeling! Den är väl typ 2 och en halv timme dock. Får bli nästa bio-besök :) Tror du att du har svängarna om New York inom kort? Hade vart kul om du kom och hälsade på. Jag sak försöka spara mina pengar till en tripp till västkusten. Du kanske är sugen på att följa med i Januari någon gång?

2008-11-10 @ 19:57:19
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0