Helt fantastisk dag!

Det har var absolut den basta dagen pa valdigt valdigt lange.

C hamtade upp mig runt halv 10 pa morgonen. Sen akte vi och hamta upp hans kompis, som var en otroligt trevlig kille.
Sedan bar det av till de langa vandringstigarna och grottorna. Forst gick vi en riktigt lang promenad. Det var valdigt vackert och massa fina utsiktsplatser.
Efter det gick vi in i en grotta. Det var riktigt haftigt. Det var inte som en stig heller utan man fick verkligen klattra upp och ner. Och det hangde sma  fladdermoss i taket. Jag ar verkligen stolt over mig sjalv som klara det. Men hade ju tva proffsiga killar med mig som hjalpte mig en del. Det ar verkligen nagot som jag skulle vilja gora igen
Nar vi var fardiga dar gick vi nog nastan 1 mil.
Vi var ute i kanske 6.5 timmar. Det kandes riktigt skont. Och det var kul ocksa. Plus att det ar gratis. Sa det ar verkligen nagot jag ska borja gora oftare.
C ar en riktigt utomhuskille och gor allt mojligt. Typ klattrar i berg, cyklar mountainbike, (paddlar?) kajak, fiskar och massa annat.

Nar vi pratade pa vagen hem kom vi fram till att vi ar valdigt lika. C ar verkligen en otroligt skon kille. Bade valdigt snall och ser bra ut. Man kan verkligen va sig sjalv med han och vi har redan pratat om massa personliga saker aven om vi bara har traffats knappt tva dagar.
Jag borjar verkligen bli kar. Ska over till hans hus ikvall och kolla pa film. Sen ska vi hitta pa nagot i morgon igen. Jag ar overlycklig!

Nu kan ni borja oroa er om jag kommer hem efter ett ar eller inte ;) Nej, men vi far val se vad som hander. Tar en dag i taget.

Lagger upp lite kort fran dagen












Lots of love// Sanna

Kommentarer
Postat av: kattis

ojoj :) gud vad kul!! är det han i blått? och var det han som var och fixade något i erat hus? :P

2008-11-23 @ 09:11:57
URL: http://hurrayforla.blogspot.com
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder! Det är grymt kul att vandra, jag gjorde det mycket när jag var i Åre. Skön avkoppling och bra träning :) Försöker förstås göra det här hemma också, men här finns ju tyvärr inte riktigt samma terräng.

2008-11-23 @ 16:21:24
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: elin

Ååå sanna vilka underbara bilder:) blev så otroligt glad när jag läste om dig och snyggingen. du har verjkligen flyt. va skoj att han verkar vara en sån skön kille. :)

Sitter och ler. nu kommer jag vara glad hela veckan!

Puss på min kära sanna:)

2008-11-23 @ 20:30:17
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh va härligt för dig älskling!! han ser ju kanon ut. sicken pudding! är skitglad för din skull, men fundera inte ens på att inte komma hem.. haha Älskardig

2008-11-24 @ 21:13:11
Postat av: Anonym

nu glömde jag att det var från mig Linnea igwen :) haha

2008-11-24 @ 21:13:48
Postat av: Susanna

Vilken snygging :) vad roligt för dig !

2008-12-21 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0