Hem till jul?

Jag sitter har och forsoker komma pa nagot kul att skriva men det ar helt tomt i hjarnan.
Sa jag snor lite av Sophias (svenska studenten och min van har i Arkansas) amne.
Namligen om man skulle aka hem till jul om man hade chansen. Det ar ju manga som har fragat mig har om jag inte ska aka hem over jul. Och for mig ar det en sjalvklarhet att jag inte ska gora det. Dels ar det dyrt och sen kanns det som att det ar omojligt.
Jag har dromt nagra ganger att jag har akt tillbaka till Sverige och sen inte vet hur jag ska komma tillbaka till USA.
Jag ar riktigt orolig nar jag vaknar upp fran dem dar drommarna.

Men for mig kanns Sverige sa langt borta och det skulle vara sa overkligt att ga dar hemma och kanna att man ska tillbaka till USA. Det ar ju som tva helt olika varldar.

Jag skulle nog inte kunna slappna av. Fast lite kul hade det nog varit anda. Och traffa alla som jag saknar sa otroligt mycket.
Det ar verkligen tur att internet finns och att jag kan ha sa mycket kontakt med alla er.

Sa det blir inget besok av mig i jul. Men om senast 248 dagar far ni se mig i Sverige igen.
Inte sa mycket va? ;)

C, jag ar sa otroligt glad att operationen gick bra! Hoppas att allt blir mycket battre och enklare nu. Tanker pa dig.

Miss U All! 

                                   
              


Your little Sanni

Kommentarer
Postat av: elin

nej men va mysigt att fira jul i USA:) Det ser så otroligt mysigt ut på alla filmer;) haha om det nu är som på film;) haha..! Å jag vill så gärna komam till dig i vår, men det går ju inte eftersom jag är på Cypern. vill verkligen se USA:D Ha en toppendag! Pussokram från en glad Elin

2008-11-13 @ 10:12:12
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag forstar precis hur du menar, det ar tva olika liv och det skulle bli sa konstigt att aka hem ett tag och sedan komma tillbaka hit. Naval, vi far val ha en mini-svensk-jul har, jag har svenska pepparkakor!



Tycker absolut vi maste gora ett nytt forsok med dixon street ocksa! Passar det nu i helgen?

2008-11-13 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0