"I'm gonna start a fight!"

Nar vi satt i bilen pa vag hem fran Kates music class, spelades Pinks nya lat "So what".
Kate som var valdigt trott vakna helt plotsligt till och sa "det har ar min lat ju".
Och sa borjade hon sjunga med "I'm gonna start a fight...nanananana".
Hon har aven sjungt den har laten i affarer o.sv. Och hon sjunger bara just versen I'm gonna start a fight.
Kan ju saga att Eddie ar mindre glad over det. Han forsoker ju skydda de fran sa mycket det bara gar.
Men det gar inte riktigt att skydda dem fran allt. Jag kan ju visserligen satta pa en Dora skiva eller Hannah Montana.
(Vet inte om ni har hort talas om dem har i Sverige men det ar valdigt populara personer for barn har)
Men da sanker jag nog hellre volymen nar det kommer "olampliga" latar.

Forresten har de ju redan pip pa alla fula ord, vilket ar valdigt irriterande. Man vill ju liksom hora hela laten. Men men det ar ju typsiskt USA. Kan erkanna att det kanske ar lite bra ocksa. Men fortfarande irriterande.
Fast jag vanjer mig nog snart, som med det mesta andra.

Okej, dags att sova. Har far ni Kates lat

http://www.youtube.com/watch?v=cE22lPoAarE

Love//Sanna

Kommentarer
Postat av: elin

va gulligt att hon sjöng med.. haha:D de är ju såå söta!

2008-11-11 @ 10:10:28
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0