Inte pa humor

Dagen borjade bra. Jag och Sophia akte ut pa lite shopping. Hittade lite smagrejer. At sushi till lunch vilket var mycket gott. Och faktiskt valdigt mattande.

Pa vagen hem till Sophia hade vi ett roligt snack om pinsamheter i ett forhallande. Var valdigt kul faktiskt. Mina tarar kom fram. Tack for en underbar dag!
Sen nar jag kom hem borjade allt bara ga nerat. Tror att jag haller pa att bli sjuk och jag kanner mig allmant deppig.

Sa nu ska lilla sanna krypa ner i sangen och hoppas pa att hon vaknar upp med ett battre humor i morgon.
For det ar inte ofta hon ar pa daligt humor men nar hon val blir det ar det valdigt synd om henne!

Puss & Kram pa er


Saknar alla dar hemma mer an nagonsin!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh vad tråkigt. Hoppas det känns bättre imorgon. Krya på dig!

2008-11-30 @ 06:15:56
Postat av: Erika

Krya på dig gumman! :)

2008-11-30 @ 10:50:29
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0