Nu kommer dem..

Nu borjar killarna krypa fram. 
Var pa lunch idag med Chelsie. Hon hade tagit med sig en barndomskompis, Chris, som hon sa garna ville traffa mig. Okej, tankte jag. Det ar val alltid trevligt att traffa nya manniskor. Men jag var inte beredd pa att han skulle va sa snygg och charmig.
Nar de kom gick han nastan direkt till toaletten. Sa da passade Chelsie pa att saga att han var singel.

Han fragade om jag hade nagra planer for helgen. Som tur var hade jag inga planer for helgen. Det ar inte ofta som det hander. Men annars skulle jag nog saga nej i alla fall.
Sa han fragade om jag ville folja med han och hans kompis ut och pa 'hiking", typ vandring, i morgon. De var vid nat jattefint stalle vet jag och sa har de en stor grotta dar. Sa det ska bli spannande.

30 minuter efter att jag hade akt fran restaurangen ringer Chelsie och sager att Chris tyckte jag var jattesot och ville bjuda mig pa middag ikvall. Men han ville veta vad jag tyckte forst. Jag blev helt chockad. Kande ju mig jattetontig nar jag satt dar under lunchen. Men det tyckte tydligen inte han. Sa jag var/ar hur glad som helst.
Nu ar bara fragan vad ska man ha pa sig pa forsta daten?!

Har ju ingenting i min garderob. Hoppas jag hinner kopa nat ikvall.  Tur man bor i storstad nu!
Men som sagt han har inte ringt an sa far se hur det blir. Annars blir det iaf vandring i morgon. Och kanske middag efter det om jag har tur!

Na nu far jag fixa till mig lite. Och ova upp engelskan ;)

Pussar & Kramar en glad Sanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Du hittar säkert något fint att ha på dig, han tycker nog att du är söt i allt ;)Kram

2008-11-21 @ 22:53:57
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0