Nyckeln ar hittad!!!

Idag var tradgardsmastarna har och stadade upp i tradgarden. Precis nar jag var pa vag till Kates musikklass sa ringer en av dem pa dorren. Dar stod han med en jordig nyckel i handen och fragade om vi hade tappat en nyckel.
Tror ni att jag blev glad eller!!! Sa otroligt skont!
Det var lite komiskt att det var exakt samma tid och pa samma dag som da jag upptackte att jag hade tappat nyckeln for
3 veckor sen.
Det som var irriterande var att den lag pa ett stalle dar det skulle vara valdigt latt att hitta den. Och dar vi redan letat flera ganger. Helt oppet pa grasmattan lag den och nara kanten till nagra stenplattor. Sa det var ju inte mitt pa grasmattan heller. Konstigt att vi inte har sett den. Jaja men jag ar iaf glad att den ar hittad!


Nyckeln lag lite till vanster om dar kortet slutar pa vanster sida. Kanske en meter in fran staketet. Hur kunde vi inte ha sett den. Men den lag tydligen nere i jorden och det var ju lov pa marken. Men anda...


Robyn & Eddie var jatteglada for att nyckeln hade kommit fram saklart. Jag ringde ocksa mamma som blev valdigt glad. Slipper hon tanka pa det mer.

Allt ordnar sig tillslut :) Nu ska jag kolla lite pa The Hills och sen ska jag sova

Puss & Kram Sanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Å men gud va skönt att du hittade den. Nu kan man pusta ut! ;) Pusspuss

2008-11-18 @ 10:45:05
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Mormor

Oj vad roligt att nycklen kommit till rätta.Ja det är ju konstigt att ni inte har sett den men så är det ibland. Allt ordnar sej till slut. Kram

2008-11-18 @ 11:59:24
Postat av: Erika

Ooo, vilken tur! :) Kram

2008-11-18 @ 13:34:27
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh vad bra :D !

2008-11-19 @ 02:37:24
URL: http://hejhejusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0