Snart helg

Idag hade jag en valdigt bra dag. Gillar dagarna nar barnen ar pa forskolan och jag har lite dagstid for mig sjalv.
Jag borjade min dag med att ta en liten morgonpromenad. Sedan borjade jag jobba klockan halv 8.
Nar jag hade lamnat barnen pa forskolan akte jag hem och stadade lite. Efter det blev det mitt favortipass pa gymmet.
Sedan akte jag hem och gjorde lax, kokt agg och gronsaker. Valdigt gott! Och protein ar ju som ni alla vet bra for att bygga muskler, alltsa nagot som ar valdigt bra att ata nar man har tranat. Sa jag kande mig nojd.

Sedan satt jag lite vid datorn. Men hade inte sa mycket tid innan jag behovde aka och hamta barnen. Men jag fick i alla fall pratat lite med Emma, Mamma och Linnea. Det var kul!

Jag tog en skon dusch idag ocksa och skrubbade mig i salt fran doda havet. Nar jag var i Dallas kopte jag namligen nagra produkter baserade pa amnen fran doda havet. Alltsa naturliga amnen.
Man kan aven bestalla fran internet till Sverige.
Eftersom jag var svensk var killen som salde produkterna valdigt snall och givmild. Kom saklart med manga komplimanger, ett bra trick for att fa salja saklart.
Ville aven ga pa dejt med mig, vilket jag tackade nej till.  
Men iaf det var vart att sitta dar i en timma och fa massa behandlingar. Sa ju saklart att allt verka bra sa att han fortsatte sa nu har jag bade kroppssaltet, handkram, fotkram, bodylotion, ogonkram, en tval gjord av lera fran doda havet, och en olja och fil som man har till naglarna for att gora dem blanka. Naglarna haller sig blanka i 2 veckor innan man behover gora om det. Och det var livslang garanti pa det.
Jag ar nojd! Dock var inte mitt kreditkort det. Ja, man kan tydligen inte ha "vanliga" kort har. Aven om det inte kallas kreditkort sa fungerar det som ett sadant. For de vill vara snalla mot dig och se till att du inte skammer ut dig nar du star i kassan och ska betala och inte har nagra pengar. Vada det ar val inget pinsamt med det. Fungerar sa bra i Sverige sa. Gaah! Blir sa irriterad. Far man betala massa avgifter sen.

Om ni ar intresserade av produkterna kan ni ga in och kolla har:  www.secreatspa.com/index-us.php 

 

Kommentarer
Postat av: elin

å du är såå nyttig Sanna:) man blir så avis. hur gick det med bilnyckeln förresten? hittade du den? Ha en toppen helg! Blev det en dejt med snyggingen? Själv ska jag o en annan tjej göra Larnaca ikväll, haha kan bli farligt;) Sköt om dig! Puss&Kram

2008-11-14 @ 10:57:53
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Erika

Hmm... jag tror att jag också ska kika på de där produkterna. Kram

2008-11-14 @ 12:38:50
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Mormor

Du är fin som du är utan några produkter.Kram

2008-11-14 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0