Sorry Guys

Vet att jag lovade att uppdatera igar. Men det var fullt upp hela dagen och nar jag kom hem var jag sa fruktansvart trott.

Jag borjar med vad som hande i onsdagskvall. Som sagt var jag pa fest. Det var Robyns bror och hans tjej som hade en fest.
Egentligen skulle Chris och jag ut och ata middag men hade hade en frusktansvard huvudvark sa det blev inget med det. Men det var bra for da missade jag inte festen.
Jag tog med Sophia och Raquel dit ocksa. I borjan var det lite stelt. Jag kande mig som en liten fjortis eller nat. Alla var ju over 25 iaf. Och det blev ju inte battre nar en kille kom fram och sa "Hey kids".
Men det var samma kille som sedan pratade med oss hela kvallen sa det gjorde inte sa mycket. Vi hade det valdigt trevligt. Forst var vi inne och at lite. De hade snacks. Sen hade de en liten eld utomhus sa alla samlades runt den.

Sen Torsdag var det Thanksgiving och Robyns fodelsedag. Vid halv 1 akte vi till Robyns foraldrar och at. Det var kalkon, majs, "potatiskaka". potatismos och lite annat smatt och gott. Valdigt gott var det.
Sen akte Robyn, Eddie och barnen hem. Jag stannade kvar och pratade lite med robyns bror och hans tjej. De ar sa otroligt snalla och roliga att prata med. De ar 26 ar.

Sen akte vi till Eddies syster. Det var forsta gangen jag traffa hans familj. De traffas inte sa ofta. Sa det var roligt att ha sett dem.

Idag har vi varit i Fayettville och Kate & JT har tagit julkort. Sa kom hem for en liten stund sen.
Ikvall ska forhoppningsvis jag, chris, chelsie och chase aka och bowla. Har inte hort nat sen igar morse sa far se om planerna har andrats.
Isf blir det nat kul med Sophia och Raquel antar jag.

Hoppas ni far en bra helg!

Love// Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0