Thanksgiving

Har panik over kladval som vanligt.
Skulle kanske ha planerat lite battre sa jag hade allt tvattat och fardigt infor idag. Men nu hade jag inte det. Sa har ingen aning vad jag ska ha pa mig.
Men men... Nat hittar man val alltid.

Idag ar det Thanksgiving har. Nastan alla ar lediga fran sina jobb och det ar en hogtid med mycket god mat.
Ska ta med mig kameran och ta lite kort. (om jag kan med)
Kan ju saga att ni dar hemma garna vill se. Brukar kora med den ursakten och det funkar bra.
Vi ska namligen over till Robyns foraldrar och ata. Det ska bli trevligt.

Maste fixa iordning mig nu. Ska dit om en halvtimma.
Jag skriver mer nar jag kommer hem. Da skriver jag ocksa om festen som jag var pa igar.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0