Uptdate

Okej, ska bara saga att jag ar tillbaka nu. Vi var pa bio som sagt, sag Roll Models. En bra och rolig film.
Vi pratade en hel del och det blev nastan ingen pinsam tystnad vilket var skont. Verkar va en jattesnall och go kille.
Nar vi kom tillbaka till huset foljde han mig till dorren. Fick en go kram sa nu kan jag kanna doften av hans parfym i mitt har. Mmm...

Sa nu ar jag redo for en vandring i en stor grotta i morgon. Ska bli spannande. Klockan halv 10 hamtar han upp mig. Lite saker jag maste fixa i morgon bitti. Sa det ar val bast att jag kryper till kojs nu. 

Ska forsoka ta lite kort i morgon. Kameran fungerar igen.


XOXO
Sanna 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag sa ju att allt skulle gå bra sanni :D glöm nu inte att ta massa kort idag. Vi vill se läckerbiten!!

2008-11-22 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0