What a night!

Hey Everybody!

I am home now.
Okej jag har druckit lite ikvall men det ar ingen fara. Jag har haft sa kul. Tyvarr har man sladd till kameran kommit bort sa jag kan inte visa er bilderna. Jag har letat i flera dagar nu men hittar den inte.

I alla fall jag hade valdigt kul ikvall. Det var inte alls sa mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Vi akte hem vid 11 men sa tyckte Robyn att vi var hemma for tidigt sa hon fraga sin bror vad de gjorde. Sa vi akte dit och halsa pa. Sen ringde hon en kille i min alder ocksa. Sa vi ska nog pa fest hos han i morgon. Han fyllde tydligen ar. Det ska bli kul!
Prata med han i telefon och han lat very nice. Och sa sa Robyn att han sag bra ut sa hoppas pa att jag kan aka dit i morgon.

Ni vill sakert veta vad som hande med Jessie. Jag fick faktiskt minst 5 kramar av han. Han blev valdigt glad av chokladen. Sa tack pappa och misan for att ni skicka den! Jag har flortat in mig i hela hans familj nu. Chelsie ar ju hans syster, och sen var det hennes syster som hade festen och sa var deras foraldrar dar.

Okej aterkommer i morgon bitti!
Ska sova nu :)


Ha en bra dag allihop!


Pussar & Kramar Sanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Va kul Sanna! :D

2008-11-02 @ 09:28:53
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: elin

åå va skoj sanna att du hade det såå kul:) underbart!

2008-11-02 @ 15:09:25
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0