What a week

Ja denna veckan har det varit lika mycket tarar som skratt.
Inte nog med att jag tappa bort bilnyckeln. Nar jag lamnade av Sophia vid hennes hus igar natt. Lyckades jag backa pa en..jag vet inte vad det kallas.. men typ en liten mur eller tegelstensstolpe med en lampa pa.
Den har grejen valte. Tror ni att jag fick panik eller. Jag och Sophia fick inte upp den heller.
Vi bestamde att Sophia skulle prata med dem morgonen darpa.
Jag kollade om det hade blivit nat pa bilen. Men jag sag inget. Vilket sakert berodde pa att jag lyste med mobilen.
For lite senare nar jag var pa vag hem stannade jag till pa en plats med gatlyktor. Da sag jag att det var en ganska grov rispa bak pa Trucken (som tur var hade jag den stora bilen, fast hade det varit volvon hade jag formodligen inte backat pa den dar dumma muren) I alla fall akte jag hem. Skrev en lapp till Robyn & Eddie.

Var jattenervos nar jag skulle ga upp pa morgonen. Nar jag kom ner i koket och sag Eddie sprack det. Jag kunde inte halla tillbaks tararna. Men Eddie trosta mig och sa att det inte var nagon fara. Att de inte var arga och att olyckor hander alla.
De har verkligen varit sa snalla mot mig den har veckan med allt som har hant. Jag har verkligen varldens basta vardfamilj!
Nu ar det bara ett problem. Att den dar muren/stolpen ar inte bara till att putta upp igen utan det kravs minst 3 starka man for det. Forhoppningsvis har inte tegelstenarna spruckit. Sa da behover de inte laga. Annars kunde det ga pa ungefar 7000-8000 kr.
Sen behover de laga rispan pa bilen ocksa. Vet inte riktigt hur vi gor med pengarna dar. Far se. Men jag har sagt att jag sjalvklart betalar. Men Eddie, snall som han ar, tycker att jag ska spara for Kalifornien. Vi far se vad som hander.
I alla fall har ingen kommit till skada. Och tack mamma for att aven du tog detta bra. Var lika nervos for att beratta for dig som for Robyn & Eddie. Nu ska ni inte tro att mamma inte ar snall. For hon ar varldens goaste. Men ni vet ju sakert hur mycket man skams nar man har gjort nat.

Nu maste jag verkligen sova. Har varit superstressad bade fredagen och lordagen. Och idag har det varit nervost. Sa min hjarna hanger inte riktigt med.

Jag avslutar med nagra kort som gor mig glad :) Ni kan ju gissa vem killen ar. Attans att jag inte sa nat i stil med "Du, jag har lite ont i axlarna du tror inte du kan massera dem"

Hoppas pa en battre vecka!




                   

     


Kommentarer
Postat av: elin

sanna du är ju världens finaste tjej!!:D det ordnar sig, det kan hända alla, men jag förstår hur du känner:/

2008-11-03 @ 08:54:28
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Ja herregud, vilket drama det blev over den dar lilla muren. Nasta gang da slapper av mig far det bli uppe pa vagen ;D

2008-11-03 @ 18:23:37
URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Postat av: Elin Blomberg

Hej Sanna! Later som du har valdigt bra hos din familj. :) Vad ar detta jag hor om Kalifornien? Ska du hit ner tycker jag du sak svanga in och saga hej! :) PUss&kram Elin

2008-11-03 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0