YES! YES! YES!

Mitt hjarta slar tusen slag.
For ca 40 min sen plingade det pa dorren och det var en skitsnygg kille som skulle fixa vara sprinklers.
Han sa att han skulle knacka pa dorren nar han var fardig. Sa jag skyndade mig att battra pa sminket och ta ett tuggummi. Jag menar det var ju min chans att antligen fa flirta lite.
Efter 10 min knacka han pa som han sagt. Han ville att jag skulle komma ut och kolla pa en sak. Sa pratade vi i sakert 15 minuter om lite allt mojligt. Bland annat fragade han saklart om jag hade pojkvan i Sverige. Och vad jag tyckte om de amerikanska killarna. Vi gav varandra lite komplimanger och sen prata vi lite till. Sen fragade han vad jag gjorde pa helgerna och om jag ville ga ut nan gang.
Sa han fick mitt nummer.
Han var sa sot for han sa "jag ser inte ut sahar nar jag inte jobbar. Jag maste ha de har skorna nar jag jobbar och mina klader blir smutsiga i jobbet." Och sjalvklart sa jag att jag tyckte han sag bra ut iallafall. For det gjorde han faktiskt ocksa. Han hade vanliga jeans och en gra munktroja. Och vilka ogon han hade ojojoj.

Sa nu hoppas jag bara pa att han hor av sig :) Annars vet jag stallet dar han brukar festa.

Much Love
//Sanna

Kommentarer
Postat av: elin

Å va skoj Sanna:) haha va roligt och läsa! du är ju såå söt:) Man ska ha händiga killar;) haha go for it girl! Puss&kram

2008-11-12 @ 10:06:51
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0