Hard to wait

Gick precis in pa Goteborgs Universitets hemsida och sag att jag inte far mitt antagningsbesked forran
16 juli. Det ar ju jattelangt kvar. Jobbigt att behova vanta sa lange.
Men finns ju inget som jag kan gora at det. Sa det ar val bara till att acceptera det och vanta.

Inte nog med svininfluensan. En stor storm ar pa vag in over Arkansas. Far se om jag overlever. Nejda, ni behover inte vara oroliga. Vi har haft sa manga stormar har och det ar inte sa markvardigt.
Var iofs i NY nar isstormen var har. Den var ganska allvarlig.
Robyns foraldrar har ett skyddsrum nere i kallaren pa deras hus om stormen skulle bli riktigt stor.
Sa jag ar "safe".

Om jag orkar springa dit vill saga. Jag berattade ju om min frossardag igar. Bara det att den slutade inte klockan tre da jag madde illa.
Utan vi hade pizza till middag, cinnamonsticks (friterade pizzastanger doppade i socker och kanel) till efteratt och tarta till dessert. Och ja, jag at allt. Vet inte hur jag orkade. For jag var inte direkt proppmatt och jag madde inte sa daligt efter det heller. Ar det ett daligt tecken?
Haha och sen idag tankte jag att det ar lika bra att jag ater upp allt sott och onyttigt sa att det ar borta sen. Sa det blev lite (las mycket) glass idag ocksa.
Men nu ar all glass som ar min borta ur frysen. Sa da blir det nya tag i morgon.
Och jag at faktiskt havregrynsgrot till frukost och druckit flera glas med gront te. Det jamnar ut sig va?
Men ar nog dags att stoppa det dar sockermonstret snart. Men svart nar man har en liten djavul pa axeln som sager "Men du maste ju ata det har. Det finns ju inte i Sverige" eller "Asch, at hur mycket du vill. Nar du kommer hem till Sverige blir du smal igen. Dar finns bara nyttig mat" Jo men visst, i Sverige lever vi pa bara frukt, gronsaker och vatten.
Fast jag maste saga att det ar mycket lattare att ata bra i Sverige for det finns sa manga bra alternativ.

Har iaf lyckats halla igang med mina promenader och joggingturer. Det ar harligt!
"Go sanna go!" som JT sa till mig igar. Han ar for go han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0