Batman in my room

Okej, nu ljuger jag lite. Jag kanske inte har haft den riktiga Batman i mitt rum, men nast intill. I morse var det namligen en fladdermus pa min sang. Tror ni jag fick panik eller?!
Det varsta var ju att den satt pa mina pjamasbyxor som lag pa sangen och nar jag tog upp dem sag jag bara nat brunt som flog ivag. Jag rusade ut ur rummet och stangde dorren.
Funderade pa om det kunde varit en fagel eller en fladdermus men kom fram till att det maste ha varit en fladdermus.
Nar jag senare kom in i rummet hangde den i taket. Robyn & Eddie var inte hemma sa Robyns pappa kom over lite senare och tog bort den.

Jag vet att jag vaknade runt 2-tiden i natt och horde konstiga ljud men hade ingen aning om var det var. Och var for trott for att kolla. Trodde att det kanske var Robyn & Eddie som var i JT's rum eller nat. Men det var antagligen fladdermusen.
Usch, nu nar jag sitter och skriver har sa kryper det  i hela kroppen. Kanns som att den ar tillbaka och kryper pa min rygg och sitter i haret. Ja, ni vet hur det ar.
Men jag ar sa otroligt glad att den bara satt pa mina pjamasbyxor (som jag inte hade pa mig) och inte var pa mig.
Manga av er kanner nog till storyn om musen som klattade i mitt har nar jag lag och sov for nat ar sen. Usch varfor ska allt sant har ackligt handa mig. Vad kommer det vara for djur nastan gang? Just det forra sommaren har var det ju en stor skalbagge som krop pa min rygg nar jag lag och sov. Det hade jag fortrangt. Ar jag verkligen sa acklig? Kanske borde duscha oftare. Eller sa ar det for att jag luktar sa gott. Maste vara det!

Och i forrgar nar jag satt vid datorn kliade jag mig lite pa halsen och kande nat konstigt. Visste nastan med en gang att det var en fasting. Sa sprang ner till Robyn & Eddie och fragade om de kunde kolla vad det var. Och alldeles riktigt, det var en fasting. Och den satt fast stenhart. Gjorde riktigt ont att ta bort den och gjorde ont ett tag efterat ocksa. Men det ar inget rott marke nu iaf sa det ar nog ingen fara.
Hade nog fatt den fran Charlie, for han hade massa fastingar och jag har burit han en hel del.

Ja sa nu vet jag knappt om jag vagar sova mer.


Kommentarer
Postat av: susanna

urs.. de låter inte så mysigt :P

2009-04-17 @ 06:24:24
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:28:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emma

usss!! Men är inte fladdermössen större där borta, än dom som vi har i sverige?

2009-04-17 @ 08:45:46
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, fy sjutton! Fladdermöss är bland det värsta jag vet!

2009-04-17 @ 11:23:00
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh fy vad hemsk:( blää mnu blir jag också rädd. Jag tror att du luktar för gott så det är därför som de dras till dig..:P haha..

ta hand om dig tjejen!!

Pussis.

2009-04-17 @ 19:18:16
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: lillasyrran

haha. usch va äckligt. du har otur du ;) men det är nog som Elin säger. du luktar för gott :)

ha det bra sanna! och hoppas du inte har sån otur så du vaknar med en hårig stor spindel i ansiktet :P

2009-04-25 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0