Busy but fun weekend

Denna helgen har jag faktiskt fullt upp. Sahar ser mitt schema ut

Fredag
Jobba som vanligt 8-18.
Efter det ar det "Spaghetti Dinner" pa universitet. Biljetterna kostar 20 dollar sa far hoppas att det ar bra.
Och denna middagen ar en partytillstallning innan ett lopp som ager rum pa lordagen.

Lordag
7.30 Jag ska vara med och springa i ett lopp pa 5 km. Ska bli kul. Det ar ett valdigt populart race. Forra aret var det over 15 000 personer som deltog. Det ar ett race for brostcancer.
10.00-16.00 Ska jag vara "barnvakt" at den 14 ariga tjejen som jag var barnvakt at forra veckan. Kl 16.00 ska jag kora henne till ett party. Ska kora den familjens bil. Ar inte lite nervos for det. Den ar stor och sen har jag ju inte sa bra tur med bilar har. Men vem vet, det kanske har andrats.
16.00-22.00 Vara hundvakt
18.00 Ska jag vara barnvakt at Kate & JT. Vet inte hur lange, men antagligen till runt midnatt. Det ar har schemat kor ihop sig lite men den andra familjen bor ju 3 minuter ifran oss. Sa far ta med barnen till det huset och slappa ut hunden och ge den mat.

Sondag
6.00-19.00 Hundvakt
14.00 AuPair Aktivitet - Bowling (Kor ihop sig lite annu en gang. Men hoppas att jag kan smita ivag efter tva timmar)
16.00 Hamta tjejen, kora henne till en kompis. Vanta dar medan de ovar infor pianoupptradande. Kora hem till hennes hus. Vara dar med henne till foraldrarna kommer hem runt 19.00

Pa sondag ar det ocksa Eddies fodelsedag.

Sa ja dar fick jag for att jag sa att ingenting hander! haha. Men det har ska verkligen bli jattekul. Jag ar jatteglad att jag far chansen att gora det har. Tjejen som jag ska vara med ar hur snall och go som helst. Och det ar mer som en van eller syster. Och deras hund ar precis som en hund som jag vill ha. Liten vit och gosig sak. Ska forsoka ta kort.
Och jag ar sa laddad for racet som jag ska springa pa lordag morgon. Det ar ju bara 5 km men det ar ju anda kul med allting runt omkring ocksa.

Sa nu vet ni hur min helg ser ut :)
Hoppas ni far en kanon helg.

Igar nar vi hade ute poolen


Snacktime


Vi behovde kora Charlie till en djuraffar for att ge han ett bad. Det var efter att han varit borta i over en vecka.
Jag satte han i framsatet men han ville inte stanna dar utan hoppade bak och satte sig mellan Kate & JT istallet. Och dar satt han lugnt och fint. Som tur var!! Jag var nervos att han skulle hoppa runt i bilen. Gillade det inte riktigt.
Nu efterat har jag ju fatt reda pa att han var full med fastingar och loss ocksa. Fastingarna var sa fulla att de lossnade. Vi hittade flera stycken i garaget. Men har inte sett nagra i bilen. Usch!
Forresten ar det lagligt att kora med hunden los i bilen i Sverige?


At glass idag pa varan Girls Day

Sen akte vi och kollade i affarer

Kate hittade ett par snygga skor. Men 1 sekund efter att jag tagit korten holl hon pa att ramla. Vet inte ens om jag hade kunnat sta i ett par sa hogklackade skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0