Happy Birthday Mommy

Min alskade lilla mamma fyller ar idag, 24 april. Det ar en stor dag, hon blir namligen 40. Det kan man inte tro.
For henne galler verkligen att man ar inte aldre an vad man gor sig.
Kan t.o.m. tycka att hon ar lite omogen ibland. Eller rattare sagt hon ar busig. Men hon ar sot min lilla mamma. Och hon ser valdigt ung ut for sin alder oxa tycker jag.
Tyvarr ar hon inte lika sot och go nu nar hon forlorade allt sitt mullimull. Men hon ar go att krama anda. I alla fall nar jag inte hade sett henne pa 6 manader. Namen skamt asido. Hon ar fantastisk min mamma.
Helt otrolig faktiskt! Ar enormt stolt over dig och allt du gor/har gjort sasom uppfostrar 4 barn (3 nu kanske), alla jobb, familj/vanner du tar hand om, alla organisationer du lagger ner din tid pa, har (nastan) alltid stadat och fint, gatt ner massa i vikt, haller dig snygg och frasch, valdigt social och trevlig till andra manniskor.. och sa mycket mer (som jag inte har tid att skriva just nu for jag har en tuff helg sa jag maste lagga mig)
Nagot av alla de saker som har varit valdigt betydelsefullt for mig ar nar jag fick vara med dig och jobba pa pizzerian, alla mysiga dagar med shopping och fika, att vi brukade aka och halsa pa folk ofta, att du betalade halva mitt korkort, att du litar pa mig och later mig gora saker, alla de supergoa chokladmuffinsen som du bakade till mig nar jag skulle ut pa Mulle, nar du var har och halsade pa i usa, att du koper god och halsosam mat aven om det ar dyrare, att du koper grejer till oss barn framfor att kopa grejer till dig sjalv (vilket inte ar riktigt rattvist), att du gav mig tre helt underbara syskon, all den hjalp som du har gjort med jobbsokande osv nu nar jag varit i usa, 
Att du alltid finns dar. Och mamma jag vet inte om det ar for att du saknar mig sa mycket eller for att jag har blivit mer vuxen (tror mer pa det forsta) men du behandlar mig verkligen som en vuxen nu sen jag kom hit. 
Och det betyder nagot enormt! Sattet du pratar till mig och saker du gjorde nar du var har. Det ar sa att jag borjar grata. 
Inte en enda gang sa du till mig att "Sanna, gor inte sa" Eller "ska du verkligen gora sa" "det ar battre om du gor sahar".
Utan du stottade mig hela tiden och var alltid pa min sida. 
Sa jag hoppas att du fortsatter med det nar jag kommer hem och irriterar dig ;)

Hoppas du far en fantastisk fodelsedag aven om jag inte ar dar. Jag menar hade jag varit hemma hade jag ju sjalvklart gett dig frukost pa sangen, gjort precis vad du ville hela dagen, gett dig en stor och dyr present osv. Men tyvarr, ar lite svart har pa andra sidan ;)



Alskar dig Mamma!  

Kommentarer
Postat av: m

Tack Sanna!!Vad mycket fint du skrev till mig.Värdesätter det verkligen.Du är så snäll o omtänksam.Älskar dig!

2009-04-24 @ 08:34:06
Postat av: elin

Vad fint Sanna. Sitter och gråter. Du är väl för fin!

2009-04-24 @ 10:21:11
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Mormor

Å vad fint du skriver.Du är så omtänksam och tänker på så mycke.Men visst är hon fantastisk.Sköt om dej i helgen. Kram Mormor

2009-04-24 @ 11:54:00
Postat av: lillasyrran

aa, jag håller med dom andra. så gulligt av dig sanna :) så fint. kram

2009-04-25 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0