Happy Easter

Idag ringde en kvinna som bor har i grannomradet. Hon undrade om jag ville komma och "passa" hennes 14-ariga dotter. Hennes dotter gillar inte att vara sjalv sent pa kvallen sa jag ska bara vara dar och umgas med henne.
Det tyckte jag lat valdigt trevligt. Sa det ska bli valdigt roligt. Nasta onsdag kvall ar det.
Hon har ringt tva ganger innan men jag har aldrig kunnat sa det var kul att jag kunde den har gangen.

Vi har nog ocksa fatt tag i en AuPair som ska ersatta mig. Forst var inte familjen sakra pa om de skulle ha en till AuPair men nu har de nog bestamt sig for att gora det iaf.
Hon ar nere fran skane. Hon verkar vara en supergo tjej sa jag ar sa glad. Hoppas verkligen att hon valjer "min" familj.

Imorgon ska jag jobba kvall for Robyn & Eddie ska ut pa date. Sa jag har en timmas sovmorgon i morgon och sen jobbar jag nog bara till halv 3. Tar ett break och sen borjar jag nog runt 6-tiden igen.
Ska over till den andra familjen och fa nyckel och halsa pa dottern i morgon eftermiddag ocksa.

Sen pa lordag fragade Robyn mig om jag ville folja med pa en "Wedding Shower". En tjej som hon kanner ska gifta sig sa hon undrade om jag ville folja med och kolla hur det gar till. Pa en Wedding Shower alltsa. Det ska bli trevligt.
Berattar mer om det sen nar jag varit dar.

Pa sondag blir det nog middag med Robyns foraldrar och hennes bror.
Sa ser min paskhelg ut.

Glad Pask pa er allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Glad påsk Sanna!

2009-04-10 @ 21:37:33
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0