I almost here the roar from the ocean

Idag var vi pa en lekplats dar de hade sand runt hela lekplatsen. Och vet ni vad jag saknade da? Havet.
Sand under fotterna, riktigt varmt (31 grader idag) och lukten av solkram.
Havet ar en av de forsta stallena som jag vill aka till nar jag kommer hem till Sverige.

Det var sa varmt idag att jag tog fram utomhospoolen till Kate sa hon kunde bada. Alltsa ingen riktig pool utan en liten barnpool. Men hon hade valdigt roligt.

Ikvall var vi och at hos Robyns foraldrar. Var intressant, det ar det alltid. Alla familjer ar ju olika sa det ar kul att se.
Mandy var dar ocksa. Var kul att traffa henne. Hon ar har en vecka innan hon aker tillbaka till NY igen.
Robyns foraldrar ska ju flytta sa vi kollade runt pa gamla saker som Robyn och hennes syskon hade nar de var sma.
Vad de skulle behallla och vad de skulle salja eller ge bort.
Och har pratar jag inte om nagra fa saker, utan om varsitt rum med sa gott som alla saker och klader sparade.
Till barnens barnbarn osv. Ni vet ju hur det ar.

Imorgon ska jag och Kate ha en tjejdag. Kate har namligen ingen skola i morgon, men det har JT. Sa vi ska hitta pa nat kul. Far se hur det blir. Har planer pa shopping och ata pa restaurang. Men som sagt far se.

Kommentarer
Postat av: elin

Å det låter supermysigt med Tjejdag imorgon:) Hoppas ni får trevligt! Du skriver alltid lika klokt och bra i dina blogg-inlägg, därför är den så rolig och läsa. Hoppas ni får en fin dag imorgon! Puss älskar och saknar dig!!! Vill träffa dig NU:)

2009-04-23 @ 07:33:58
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Mormor

Visst är det härligt vid havet. Men tänk dej en sjö på landet,lugnt och fridfullt. Ni har riktig sommarvärme vad härligt.Vi har lite kallare här frost på natten ca. 15 grader på dagen blir nog varmare idag. Det låter roligt med en tjejdag.Hoppas ni får det bra. Kram Mormor

2009-04-23 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0