Just what I need

Yes, ar sa lycklig just nu. Familjen som jag var barnvakt at forra helgen ringde precic och fragade om jag vill jobba lordag kvall, 19-24. Sjalvklart svarade jag ja. Tjanade 75 dollar dar forra gangen genom att kolla pa tv i 7 timmar, haha. Later valdigt mycket men tiden gick valdigt fort faktiskt. Det var 1.5 timmers barnfilm och sen resten var The Hills och Biggest Loser. Helt sjukt egentligen men tiden gick valdigt fort.
Tar kanske med en bok den har gangen, kanner mig nog lite smartare da. Jag menar vilket later mest intelligent, att man har kollat pa tv i 7 timmar eller att man har last en bok i 7 timmar. I och for sig vet jag inte om man kan lasa sa lange. Men kanske kan ta halva halva.

Sen igarkvall var jag ju hos en familj har pa andra sidan gatan. Var "barnvakt" at en tjej som ar 14 ar. Anledningen till att jag ar dar ar for att hon helst inte vill vara sjalv hemma pa kvallen. Sa vi kollade pa American Idol och pratade. Jattemysig (och smart!!) tjej. Sa det blev 2.5 timme dar. Den familjen kommer fran Washington och har haft 8 svenska AuPairer.
Mamman fragade om jag ville jobba nastnasta helg. Pa lordagen ska jag vara hundvakt, slappa in och ut hunden, ge den mat osv.
Sen pa sondagen ska jag hamta dottern hos en kompis och sen vara med henne i huset. Hon hade laxor att gora sa jag far val ta med en bok att lasa eller nat.

Sa nu rullar pengarna in har. Och jag tycker det ar valdigt roligt att gora det har ocksa. Har inte sa mycket att gora pa helgerna nu anda. Sa pa detta sattet sparar jag pengar samtidigt som jag tjanar pengar. Later ratt bra va!
Sa jag kan ha kul i Kalifornien sen. Och forhoppningsvis spara lite tills jag kommer hem till Sverige. Kan ju iaf forsoka, haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter ju kanonbra! :D

2009-04-17 @ 11:25:41
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Jessica

Halloj Sanna!



Jag tycker du ska njuta och spendera när du är i Karlifornien, nya pengar kan du tjäna här hemma.



Ha det så jättegott!!



(drömde om dig inatt, du var jättearg på mig).



Kramisar Jessica

2009-04-17 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0