Onsdag

Idag har jag varit duktig och bakat bade sockerkaka och kanelbullar.
Sockerkakan blev dock inte riktigt som jag hade forvantat mig, utan 8 ganger sa liten. Den reste sig alltsa inte. Vet inte riktigt vad det kan berott pa. Bakpulvret kanske var gammalt eller nat. Ar ju ingen annan an jag som bakar i det har huset. Om vi inte raknar med fardig deg som man bara stoppar i ugnen. For det hander ratt ofta.

Kanelbullarna blev iallafall bra. Sa jag sprang over till Nilssons och gav dem varsin kanelbulle. For jag fick ju pannkakor av dem och sa skulle jag ge tillbaka tallriken. Men jag ville inte ge tillbaka den helt tom sa darfor bakade jag nagra kanelbullar. Far hoppas att de gillar dom.

Pratade ocksa med min lilla mammi telefon. Hon ringde upp och jag blev sa glad :) Har inte pratat pa evigheter.
Men nu ar det dags att sova. Vill vakna av mig sjalv i morgon bitti. Lycka till sanna.

Snart helg! Paskhelg dessutom. Undra hur amerikansk pask ar. Lat inte riktigt lika mysig som svensk nar jag pratade med robyn innan. Men men, jag vet ju redan att svenskar ar bast pa allt sa ;)

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Blixtorp

Hej Gumman!

Har precis kommit hem från jobbet för lite påskledigt, ska bli skönt.Jag tror att det ska bli fint väder i påsk, det går åt rätt håll nu.

Det blir nog en ganska lugn påsk har bara påskafton bokad, vi ska bara njuta och kanske fixa lite i trädgården.Glad påsk från Blixtorp

2009-04-09 @ 15:27:04
Postat av: Gitte

Hej Sanna,



Ha en riktigt glad och go påsk!



Kram

Gitte

2009-04-09 @ 17:41:50
Postat av: Lisa

haha, aa vi är bäst på allt! :D

vad ska du göra i påsk? :)

saknar dig. kramar syrran <3

2009-04-10 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0