Pepsi till maten

Idag ar jag pa riktigt bra humor. Eller jag hade en liten svacka runt lunch men sen fick jag lite sockerkickar, som jag nog fortfarande ar igang pa.
Fick for mig att dricka pepsi till lunchen idag. Jag skojar inte om jag sager att jag inte har kopt lask till maten pa tre ar.
Det har bara varit vatten vatten och ater vatten for mig. Sa det var ratt gott faktiskt. Sa min luch blev hamburgare, chips och lask. Kande mig som en riktig amerikanare ;)
Men sen sa blev jag sa sugen pa glass sa det blev en snickersglass ocksa.
Och sen nar jag kom hem var jag sa sugen igen sa da blev det nan frusen dessert.
Hmm... nu ar jag lite sadar illamaende. Sa far nog ga och gora mig nagon nyttig mat.

Idag nar jag var pa min shoppingrunda ringde Robyn och sa att de skulle visa huset sa jag var tvungen att aka hem. Precis nar jag var sadar jatteglad over att ga runt dar i min favvoaffar. Men men antar att gud inte tyckte jag skulle spendera sa mycket pengar. Betalade ju namligen mina flybiljetter till Kalifornien idag.

Idag blir det nog en lite langre dag. Robyn & Eddie ska pa nan avskedscermoni eller vad man ska kalla det. En av deras vanner avled i lordags. Och har ar det sa att folk kan komma hem till den avlidnes familj och prata med familjen osv.
Och da ligger personen dar finkladd i kistan. Ni har sakert sett det pa tv/film. Sa brukar de ha det dagen fore begravningen.
Sant har vi inte i Sverige va?
Vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt. Jag skulle nog inte vilja se personen. Bilder har man ju kvar i minnet langre. Sa jag tycker det ar battre att ha de bra och glada minnena av personen istallet. Men det klart det ar sakert olika fran person till person. Och jag kan ju forsta om man vill saga hejda och sa.
Man kan nog inte riktigt ta stallning till det forran man befinner sig i den situationen. Da far man se vad man kanner.

Nej nu kande jag att det blev valdigt sorgligt har plotsligt. Sa jag fortsatter val med den har influensan som gar har omkring. Kommer inte ihag vad den heter men ni har sakert hort om det. Folk i grannstaterna var ju drabbade, kan handa att den har kommit till Arkansas ocksa. Blir till att anvanda "Anti germ gelen" flitigt. 
Hmm... for sakerhetsskull kanske jag skulle ga runt med munskydd ocksa, man vet ju aldrig. 

Jahopp nu vakna lilleman. Far val ga och leka med bilar :)


Fotograf: Kate 


Kommentarer
Postat av: Elin

Då kunde du gott unna dig lite extra till maten! :) det är inte alls ofta man ser dig äta massa onyttigheter, du är så sund! :)

Måste bara säga Sanna att du är alltid så klok när du skriver dina inlägg. Du är en fin människa!

Kom på en idé, kan vi inte ha en aupåair fest när vi är hemma båda två och fira att vi kommit hem båda två?! Hade vart skoj!

Ta hand om dig vännen. Pussokram

2009-04-29 @ 20:40:11
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0