Prom

I helgen var det bal har pa high school. Jag korde forbi nagra ungdomar som stod ute i tradgarden i fina klanningar och snyggt uppsatt har, och jag kunde inte lata bli att kanna lite anger over att jag inte gick pa balen forra aret.
Men jag hade ju en helt fantastisk och oforglomlig resa till Bulgarien istallet.
Och jag hade ju bal i 9an sa det kanns inte sa farligt anda.

Alice ar ju ihop med en fransk utbytesstudent nu. Sa han fragade om hon ville ga med han pa balen och det var jattenara att hon gjorde det. Men sa var det nagra problem med hennes familj och att hon skulle jobba och sa.
Sa tyvarr blev det inget. Men vilken chans anda.
Jag jobbade lordag kvall nar balen var men Robyn sa att om nan fragade om jag ville ga pa balen kunde hon sjalvklart fixa nan annan som kunde jobba.
Tyvarr fragade ingen mig. Och tyvarr sa inte Alice vardmamma samma sak. Sa ingen av oss hade nan direkt tur.
Jaja.
Vad ar val en bal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0