Surprise!



I morse nar jag skulle ga ner och ata frukost upptackte jag till min forvaning att det pa banken stod en stor paskkorg till mig.
Ja, ni vet jag ar i usa nu. Det klart att det inte racker med ett litet paskagg med godis i. Nej nej, rejala grejer ska det vara.
Sa i min paskkorg var det- forutom paskgodis- en kokbok, en grej du har for ogonen nar du ska sova, ett anteckningsblock och en liten sak till som jag ska gora ett eget inlagg om.

Barnen fick ocksa varsin paskkorg och sen fick de leta efter sma sma paskagg som var gomda i huset. Typ 15 agg var. Och i aggen var det godis.
Barnen var ocksa pa tva Egghunts. Sa de har nog fatt sin sockerdos i helgen. Tyvarr hjalpte det inte JT's forkylning. Han har riktigt ont i halsen, stackarn.



Kommentarer
Postat av: Erika

oj, det var inte lite påskägg det.

2009-04-13 @ 08:40:22
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, så kul :) vilken påskkorg och så många påskägg. men kul att du fick något :) lite överraskningar behöver man ju ibland ;) haha. hoppas du har det bra gumman, saknar dig <3

2009-04-14 @ 15:57:04
Postat av: lisa

oj, från lillasyster :)

2009-04-14 @ 15:59:16
Postat av: mamma

Där ligger mina ägg i lä.

2009-04-16 @ 19:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0