Some memories to keep forever

Jaha, da sitter man har framfor datorn en lordagkvall. Har jobbat hela dagen for Robyn & Eddie behovde stada huset infor en visning i eftermiddags sa jag och barnen akte till lekparken.
Vi hade picknick och var ute och lekte i 2.5 timmar. Var jattevarmt och harligt. Riktigt sommarvader.
Sen var det meningen att jag skulle sluta vid halv 4 men Robyn blev sjuk sa jag fick jobba till halv 9.

Efter det blev det en kvallspromenad. Och nu sitter jag har. I morgon blir det nog bowling med tjejerna. AuPairen fran Brasilien ska byta familj, sa det blir lite avsked.
Dock blir det nog en spelning for mig eftersom jag behover spara pengar.

Nu blir det nog lite tv och sangen. Eller om jag bara ska satta pa Ipoden och lyssna till musik tills jag somnar. Kan vara mysigt det med. Har massa kort i Ipoden fran gamla goa tider hemma i Sverige. Blev sa overraskad att jag fortfarande hade dem pa Ipoden trodde de gick bort eftersom jag var tvungen att radera alla latar nar jag la till Ipoden till den har datorn.
Sa jag upptackte alla bilderna for kanske 3 veckor sen. Tror ni jag blev glad eller!
Det ar nastan bara fran fester med dig Emma. Boras, Hos Danne, Lygnevi och Valborg men ocksa Varberg - skolavslutningen 2007.

Sommaren 2009 kommer bli helt fantastisk. Det ar jag helt saker pa!


Haha.. Bulgarien 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0