Thanks for being there

Just nu laser jag manga andra AuPairers bloggar och jag kanner mig lite deppig. For de skriver alltid om alla roliga grejer som de hittar pa. Och det gor ju bloggen valdigt intressant och rolig att lasa. Det ar ju det som man ar intresserad av liksom.
Och i borjan kande jag att allting var nytt och att jag gjorde massa grejer hela tiden. Men nu fortiden gor jag knappt ingenting. Hade nog t.o.m. gjort mer om jag var i Sverige.
Forst trodde jag att det berodde pa att jag var i lilla Bentonville i Arkansas. Att det inte finns sa mycket att gora.
Men sen nu nar jag har tankt mer pa det, tror jag det beror ganska mycket pa om man har vanner.
Det ar tva tjejer har som jag umgas mest med och den ena har pojkvan nu och den andra har tyvarr inget korkort har.
Och jag kan inte kora.
Sa man kan inte gora sa mycket. Man ar ganska instangd. Sa nu spenderar jag det mesta av min fritid genom att sitta vid datorn eller trana. Och har ju jobbat lite extra ocksa.

Sa tack ni som fortfarande laser. Jag vet att mitt liv inte ar sa intressant just nu. Forhoppningsvis blir det mer handelserikt snart. Om inte har, sa atminstone nar jag kommer hem.
Och det har far mig att bli annu sakrare pa att pengar inte spelar nagon roll utan allt beror pa hur lycklig du ar.
Det ar inte sa jattekul att jobba hela tiden och tjana pengar nar man inte har nagon rolig att spendera pengarna med.

Jag ar jattehungrig nu, ar nog darfor jag ar lite smadeppig.
Far val lagga mig snart och vakna upp med ett battre humor i morgon. 

Ska bli sa otroligt skont att fa komma hem och ha familj och vanner att umgas med. 
OCH
Det ska bli skont att fa komma hem och kunna ata nar man ar hungrig. Vad man vill och hur mycket man vill.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Sanna!



Du ska inte deppa, det är fortfarande lika roligt och intressant att läsa din blogg! Man sitter med ett leende på läpparna hela tiden och ibland rinner tårarna samtidigt. Du är fantastisk, glöm inte det!!!!!



Kramis Jessica

2009-04-21 @ 10:17:32
Postat av: mamma

Hej. Håller med Jessica.Går in flera gånger per dag,för att se vad du skrivit.Din blogg är det bästa som finns!!Du skriver så mycke skojiga saker.Svårt att inte skratta.Fladdermusen va skoj ,tyckte vi.Elias tyckte det var superskoj,han låg dubbel.- mamma gillar hon musar?sa han.

2009-04-21 @ 19:01:34
Postat av: Elias

Sanna.ska du ha en musafäla.ELIAS

2009-04-21 @ 19:03:03
Postat av: Mormor

Hej Sanna!Jag håller med dom andra.Din blogg är jätte bra både rolig och mycke bra och tankvärt,man blir både glad och rörd.Du är fantastisk Sanna.Jag är inne varje dag och läser, men är dålig på att skriva tillbaks. Kram Mormor

2009-04-21 @ 22:15:07
Postat av: Mormor

Hej Sanna! håller med dom andra.Tycker din blogg är jätte bra.Du skriver både roligt och tankvärt man både skrattar och blir rörd du är fantastisk Sanna.Jag läser varje dag men är dålig på att skriva tillbaks.Kram Mormor

2009-04-21 @ 22:24:50
Postat av: Erika

Sanna jag är inne och läser på din blogg varje dag. Det är alltid lika intressant att läsa och dela de tankar du har.

Kramar

2009-04-21 @ 22:40:51
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0