You don't know what you have before you loose it

Om exakt tva manader ar jag hemma i Sverige igen. Det betyder att jag bara har tva manader kvar har nu.
Jag har inte riktigt forstatt att jag ska hem an. Men jag har anda tankt pa det valdigt mycket och an sa lange ar jag bara glad att jag ska hem. Det kanns sa skont pa nagot satt. Att komma hem och kunna gora vad man vill och traffa personer som man gillar.
Men jag tror att nar det bara ar nagra veckor kvar kanner man nog lite mer panik. Tank, jag kanske inte traffar familjen nan mer gang. Och speciellt inte kompisar och andra personer man traffat har.
Jag kommer nog sakna mer an vad jag tror harifran. Just nu ar ju allting vardag har, precis som sverige var nar jag bodde dar.
Sa jag ska verkligen forsoka njuta nu de sista manaderna och verkligen forsoka inse att jag bor i USA. Att jag pratar engelska varje dag och att jag kommer vara grymt bra pa engelska nar jag kommer hem.
Och forsoka gora alla de saker som jag ville gora innan jag kom hit. Men jag tror inte jag kommer forsta vad jag verkligen varit med om forran jag har varit hemma ett tag. Tank bara att jag har varit i NY, pa DisneyWorld och att jag far chansen att resa runt i Kalifornien.

Vi har nu matchat med en ny AuPair ocksa. Sa nu ar det sakert. Kanns skont att veta att det ar en bra tjej som ska ta over efter mig. Och det ar tjejen fran Skane och hon ar lika gammal som mig.

Idag var jag pa gymmet for forsta gangen pa riktigt lange. Var nog over en manad sen. Har ju varit sa fint vader ute sa jag har inte behovt aka dit. Men idag var det osregn och aska.
Kanns skont att ha rort pa sig idag nar jag ska sitta framfor tv:n i flera timmar ;) Ar ju jobb som galler ikvall.


Snart ar jag tillbaka i samma kropp som jag hade nar jag kom hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0