Valborg

Jaha da kan man lasa overallt att sa gott som alla drar till Varberg for att fira Valborg.
Lite deppigt faktiskt. Alskar ju Varberg.
Tank nu sitter de dar och forfestar och tittar ut over havet.

Har firas inte Valborg. Istallet blir det gymnastik med JT och sen blir det val tv:n och ga till sangs tidigt.
Har borjat fa lite ont i halsen. Inte bra nu nar jag kommit igang med traningen sa bra.
Mamma trodde det kunde bero pa airconditioningen. Varmt ute och kallt inne. Hon kan nog ha en poang faktiskt.
Men det ar ju regnigt vader anda.

Nej, nu tycker jag det har varit mycket depp i bloggen det senaste. Har planerat att aka och shoppa i helgen. Far hoppas det muntrar upp mig. Sen blir det nog avskedsfest for Sophia pa lordag ocksa. Hon aker ju hem 12 maj.
Kommer sakna henne valdigt mycket! Men som tur ar bor hon ju i Sverige sa man kan traffa henne igen.
Bara att ta taget upp till Gavle.

Hoppas alla har en trevlig Valborg! Och ett stort grattis till kusinen William som fyller ar idag :)


Kommentarer
Postat av: emma

sanna, jag är inte i varberg och firar. Jag är hemma, precis som du :) Känn dig inte ensam!

2009-04-30 @ 23:16:14
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag kommer sakna dig! Du är alltid välkommen upp till Gävle :D !

2009-05-01 @ 01:52:50
URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Postat av: william

Hej Sanna!



Tack för din gratulation, kul att du kom ihåg!



Kramisar kusin William

2009-05-01 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0