Vet ni vad!!!!!

JAG HAR FATT REDA PA HEMRESEDATUM NU!!!

Tror ni jag ar overlycklig eller. Gud nar kanns det verkligen att man ar nara.
Och jag fick forsta onskedatumet, namligen 16 juni. Sa min resa kommer vara sahar:

Bentonville  17:20
Chicago    19:05                                         1 tim 44 min

Chicago    22:05
Kopenhamn  13:20                                    8 tim 15 min

Kopenhamn 14:10
Goteborg  14:55                                          45 min


Sa onsdag 17 juni 14:55 landar jag pa Landvetter!!!

Ar jatteglad over att jag fick aka hem den 16 juni och att jag landar sa bra tid hemma i Sverige. Har ju hela kvallen pa mig att umgas med familjen och forhoppningsvis vanner. Och att verkligen njuta. Hade ju varit lite mindre roligt om man kom hem sent pa kvallen och alla skulle sova.

Sa nu ar det 59 dagar kvar.
 



Kommentarer
Postat av: e

Ååå, det kom allt lite glädjetårar när jag läste detta :D Ang min mobil så går mitt abonemang ut i juni.

2009-04-20 @ 18:40:10
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0