What a nice day

Idag har det varit en underbar dag. Vaknade upp fore vackarklockan och sprang en liten morgonrunda. Solen borjade precis ga upp och det var underbart ute.
Det var en san stund da man bara kanner lycka och gladje rusa genom hela kroppen och man upptacker att man har ett stort leende pa lapparna.
Jag tog en snabb dusch och sen fixade jag barnens lunchlador, at frukost och korde dom till skolan.
Sen bestamde jag mig for att aka och kolla i lite affarer. Ljuger inte nar jag sager att det sakert var en manad sen jag var och shoppa sist, om man inte raknar med WalMart.
Jag var sa lycklig nar jag gick in pa Forever21. Fanns sa otroligt mycket fina sommarklader. Hitta hur mycket som helst som jag hade velat kopa. Men kopte faktiskt ingenting.
Ska kopa ganska mycket i slutet, precis innan jag aker hem,  istallet nar jag vet hur mycket pengar jag kan spendera. Eller kanske att jag kommer tillbaka till helgen och koper nagot litet. Fanns ju sa mycket!
Men aven om jag inte kopte nat var det bara kul att ga runt dar och kolla. Var ganska stressad anda. Skulle till styrketraningspasset pa gymmet. Hade sa kul. Brukade ju ga pa det tva ganger i veckan men nu har jag inte varit dar pa flera manader, eftersom jag har gatt i skolan.
Hann sola lite sen nar jag kom hem innan det var dags att aka och hamta barnen fran skolan. Efter skolan akte vi till lekparken och var dar i tre timmar. Barnen hade jattekul for det var fullt med barn dar.
Och jag blev solbrand pa kopet. Blir ju jamn och snygg branna nar man ror pa sig. Perfekt!



Sa jag ar nojd! Tank vad humoret kan ga upp och ner.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0