A nice surprise!

Idag nar jag skulle aka och hamta barnen var jag pa ett okej humor, men inte sadar glad. Men det andrades fort. Tankte namligen att jag skulle stanna till vid postladan for en gangs skull bara for att se om det var nagon post till mig. Och det var det!!!!
Mormor och morfar hade skickat ett jattegulligt kort. Jag blev sa glad! Alltid roligt med post.

En annan sak som gjorde mig lite gladare nu ikvall var att vi antagligen inte ska salja huset nu. Hennes foraldrar har nog fatt nagra andra kopare. Vilket de tyckte var bra. Sa nu blir det nog inte sa mycket jobb. Det hade varit skillnad om de flyttade till ett nytt stalle, men till andra sidan gatan ar ju inte sa stor skillnad.

Forresten jag var pa ett nytt gym idag. Fasen att jag inte har gatt dit innan. De har massa roliga klasser. Jag ar medlem i ett gym som heter World Gym, men sa har de tre olika World Gym har omkring. Sa ar man medlem i en av dem kan man trana pa alla tre. Tror faktiskt att man kan trana pa alla World Gym's i hela varlden faktiskt. Ar inte saker, men det borde ju vara sa.
Jag har ju bara gatt till ett av gymmen, det Robyn visade och jag kollade inte ens upp var de andra lag. Men sa visade det sig att gymmet som jag var pa idag ligger lika nara som det andra. Det tredje daremot ligger lite langre bort, typ 30 min, fast det ar helt nytt. Sa ska prova det nan dag ocksa. Kanske kan aka dit pa helgerna.
I alla fall nu blir det lattare att trana eftersom jag kan ga till tre olika gym. Sa jag kan valja klasser efter vad som ar roligt och beroende pa nar jag ar ledig och sa. Perfekt! Sa nu har jag inga bortforklaringar.

Ska lagga mig tidigt idag.

Puss & Kram


Miss you sooo much! 

Kommentarer
Postat av: Blixtorp

Hej på dig!

Nu är det sportlov här så barnen åker skridskor, det har varit vintrigt här ett tag, kanske blir lite vinterfiske till helgen.Om lite drygt en vecka åker vi till fjällen för lite skidåkning mm, jag ska prova att åka iallafall får se hur det går.

Vi saknar dig puss&kramar från Blixtorp.

2009-02-18 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0