Drogad

Jag borjar nog bli lite forkyld nu. Har hosta och sa. Sa Robyn & Eddie gav mig nan medicin som skulle hjalpa. Men det ar bara det att de sa att man blir valdigt trott och dasig av den.
Kande mig lite nervos nar jag skulle ta den men anda var det lite spannande att se hur det skulle kannas. Jag menar det ar ju inget farligt eller sa. De ger ju barnen nastan samma medicin bara att deras ar lite mildare.
Sa jag har suttit har i 20 minuter och inte kannt nagot alls. Men for en minut sedan borjade jag kanna mig valdigt trott och jag kanner att jag nog far lagga mig nu nar som helst. Sa om inlagget blir lite flummigt eller lite konstigt, vet ni vad det beror pa. Men var inte oroliga det ar bara amerikansk hostmedicin.
Eddie sa att jag kommer kanna mig trott i morgon bitti ocksa. Det kommer ta cirka 15 min langre att vakna till an vad det brukar gora sa han. Men sen skulle man kanna sig riktigt bra.

Nu vill jag inte att ni ska tro att jag skulle ta vad som helst. Detta tog jag ju bara for att Robyn & Eddie sa att det var okej. Och jag tog mindre dos an vad man skulle. Robyn trodde inte att jag behovde sa mycket. For jag tar ju aldrig medicin eller varktabletter. Inte ens alvedon nar jag har ont i huvudet. Isf far jag ha riktigt ont.
Sa nu far vi se om det blir battre.
Hoppas att jag ar utvilad i morgon. Ska namligen jobba 8-10/11. Undra hur dem har tankt for jag far ju bara jobba 10 timmar. Och de brukar vara valdigt noga med det. Men men de ar ju sa snalla sa det ar inga problem om jag skulle behova jobba lite langre.
Men det ar nog bast att jag sover nu. Ska ha playdate (barnen leker) med Alice i morgon. Da ar det lattare att halla sig vaken.
 
Ringde Emma idag ocksa och pratade i nastan en halvtimme. Det var roligt att fa prata lite med dig "pa riktigt". Saknar alla mina vanner darhemma sa mycket! Och aven mina goa slaktingar saklart!

Ha en riktigt bra helg!

Love, Sanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va ett mkt trevligt samtal sanni! Längtar så tils du kommer hem och vi kan göra våra planer verkliga! hehe

2009-02-06 @ 08:54:55
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0