Ensam hemma

Okej, tillbaks till vardagen och jobbet.  Det blir lite fler inlagg an vanligtvis idag. Har ju inte skrivit pa ett tag.

R & E ar i NY idag och i morgon. Sa jag och barnen ar ensamma hemma. Det ska bli lite kul och spannande faktiskt.
Jag har inget emot det eftersom det ar forsta gangen pa 8 manader och det ar ju bara tva dagar. Hade det hant varje manad hade det ju varit en annan sak.
De har ju varit ivag en gang innan men da var ju R's systerdotter med mig och R's pappa sov ju over pa natten.
Men da var det ju for en vecka.

Just nu sitter jag pa skolan. Ska egentligen gora lite olika program pa datorn. Skriver pa en lapp nar jag kommer och gar. Ska spendera 30 timmar.

maste ga \
byebye

Kommentarer
Postat av: Mormor

Detkommer säkert gå bra.Jag har det härligt här uppe i fjällen.Vi har idag varit ute på tur 9km.Per-Arne &Agneta hälsar.

2009-02-24 @ 22:28:01
Postat av: Mormor

Det fixar du bra.Jag har det härligt här uppe i fjällen.Varit på tur idag 9km.Agneta & Per-Arne hälsar.Sköt om dej.

2009-02-24 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0