Fredag den 13

Nagon som haft otur idag?
Idag har jag faktiskt haft en hyffsat bra dag. An sa lange iaf, klockan ar ju bara 4.

Var hos Alice idag pa playdate.
Ikvall blir det forhoppningsvis bio - Confessions of a shopaholic. Alice och jag ville ga, hoppas pa att vi far med de andra tjejerna ocksa.

I morgon ar det Alla Hjartans Dag sa jag ska forsoka baka sma muffins som jag ska gora alla hjartans dag bakelser av. Men far se om det blir av. Mamma brukar alltid gora sa goda.


Sag att man kunde gora med rulltarta ocksa. Kanske ar smidigare. Eller sa gor jag en hel stor tarta.



Har planerat att baka semlor nan gang snart ocksa. Ar sa extremt sugen. Och sa kan det va kul for familjen att prova pa.

Nu ar jag riktigt hungrig sa far ga ner och se om jag kan gora mig ett litet mellanmal.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Sanna! vi önskar dej en bra Alla Hjärtans dag. Många varma kramar Mormor Morfar

2009-02-14 @ 11:13:02
Postat av: mamma

Hej Sanna.Ska göra ett hjärtebakelse i tanken till dig!!Sockerkaka+jordgubbsfromage+grädde. Smaskigt va?? (det är bara du som får ett,har inte bakat några i år).Kram mamma

2009-02-14 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0