Helgen

En liten kort sammanfattning av helgen.

Igar morse akte jag och hamtade Alice och sen akte vi till Chelsies skola. Alice ville klippa sig. Slutade med att jag ocksa klippte mig. Mitt har var sa slitet i topparna och sen sa klippte jag upp det lite.
Efter det akte vi och hamtade Sophia. Sen blev det kinamat till lunch tillsammans med de andra tjejerna - Dhaysa, Llanely och Olivia.
Matta och glada begav vi oss till Build A Bear. Det ar en affar dar man kan valja bland massa olika nallar och gosedjur. Nar man valt vilket djur man vill ha stoppar personalen upp det at dig och du far ocksa halla ett hjarta i handen och saga en ramsa. Nar du sagt ramsan stoppar du in hjartat i nallen/djuret.
Sen  far du bestamma ett namn till nallen och det finns tusen olika saker du kan kopa till den som klader, peruk, accesoarer, vaskor, skor, mobil och ja.. allt mojligt.
Men detta var varan AuPair aktivitet sa alla gjorde tva nallar var, en som organisationen betalade och en som vi betalade sjalva. Jag och Alice var faktiskt extra generosa och gjorde tre nallar. Dessa nallar skanktes sedan till ett hem som tar hand om barn som har missbrukande foraldrar.
Sa det var en valdigt god garning.
Det ska faktiskt finnas en Build A Bear i Sverige, tror den finns i Malmo.

Efter det blev det Starbucks. Och sen akte vi och shoppade lite. Sen var det dags att gora sig redo for kvallen. Vi akte till Fayettville och gick ut pa ett stalle dar. Var val sadar. Inte riktigt varan musiksmak men men..
Om tva veckor gar vi ut i Dallas. Blir nog riktigt kul.

Idag blir det en lang promenad i en park som ligger har i narheten. Det ska bli skont. Maste ta tag i traningen nu. Igar fick jag inte pa mig mina klader. Kunde inte knappa en klanning, mina jeans var for sma och slutligen hittade jag en blus som jag kunde ha men jag kunde knappt rora armarna.
Usch, vad trakigt sant ar.

Hoppas ni har haft en bra helg. Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sanna

Vet hur det känns!! Hihi. Ha det bra tills vi hörs igen.//Mamma

2009-02-09 @ 11:40:02
Postat av: Susanna

ahha Oja. de vet vi nog alla :) lycka till!:D

2009-02-10 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0