Laddad till tusen

Ni ska bara veta hur fantastiskt gott jag sov i natt. I min egna sang. Alldeles sjalv. Alldeles tyst. 8 timmar utan att vakna upp en enda gang. Det har kanske later ganska normalt anda. Men inget av det har har jag varit med om pa tva veckor.

Jag kom hem vid halv 10 igar kvall. Spenderade mer tid pa flygplatsen i Houston an vad jag trodde jag skulle gora. Men jag tog vara pa tiden och gick runt pa hela flygplatsen. Jag menar det ar ju bara trakigt att sitta och vanta. Sa nar jag gick runt var det bade kul plus att jag fick min motion for dagen. Ett bra tips om man ska vara pa en flygplats lange.

Senast jag skrev var ju i onsdags sa ska gora en liten sammanfattning fran torsdag och framat. Pa torsdagen var det tusen ganger battre vader. Det var fortfarande kallt men solen sken och vi spenderade dagen genom att shoppa. Underbart! Trots att jag var i NY med dess stora utbud kan jag inte lata bli att tycka att H&M ar den basta affaren. Var sa glad nar jag gick runt dar. De har verkligen allt. Och dessutom till ett bra pris. Vi har ju inte H&M har nere i soder sa det blev lite kladkop dar. Men inte mer an nodvandigt. Far ju tanka pa att jag ska ha med mig det hem. Och vi har ju H&M hemma. 
Pa fredagen tog vi det lite lugnt pa hotellrummet och vi gick en liten runda i omradet runt hotellet. Familjen akte hem vid 2-tiden. Var inte sorgligt alls. Kandes helt naturligt. Och som om vi skulle ses om nagra dagar igen. Det kanns fortfarande helt okej. Sa det ar skont. Trodde att det kanske kunde bli jobbigt men det var det inte. 
Jag gick runt lite sjalv och satte mig sedan pa Starbucks och laste lite tills mitt tag skulle komma.
Sedan bar det av till Connecticut. En delstat som ligger ovanfor NY. Dar hamtade Helen och nagra andra tjejer upp mig. Sa akte vi och at kinamat och sen blev det bio - Taken.
Pa lordagen akte vi till IKEA. At kottbullar och potatismos. 
Pa sondagen var det dags att aka till Boston. Eftersom mitt flyg gick sa tidigt sa hann jag bara se flygplatsen dar. Men det ar lugnt. Tjejerna var snalla och vantade en timme med mig pa flygplatsen sa jag inte behovde sitta dar sjalv. Snallt.

Sa det har varit mina sista dagar. Jag gar inte in sa mycket pa detaljer nu eftersom det blir lite for mycket nu nar jag skriver allt pa samma gang. Sa om det ar nat ni vill veta far ni fraga istallet.
Jag har haft det helt fantastiskt de senaste tva veckorna. Jag har fatt vara med om sa mycket och man lar sig nagot enormt. Mitt sjalvfortroende stiger sa mycket varje gang. Tank sa mycket man klarar av egentligen, om man bara vagar.

Det ar skont att vara tillbaka igen. Komma tillbaks till rutinen. Nu kommer varen ga snabbt. Jag ar sa laddad infor mina sista manader nu. Ska verkligen forsoka ta vara pa tiden. Maste borja planera om Kalifornien ocksa. 

Sen vill jag avsluta med att jag blir sa fruktansvart forbannad pa personer som mar sa daligt och ar sa enormt avundsjuka pa andra personer sa att de maste snacka massa skit om dem. Forsoka trycka ner andra for att de sjalva ska framsta som nagot battre. Men som ni vet har jag svart for att vara arg och aven at detta skrattar jag. For det ar sa komiskt. Och sa fruktansvart pinsamt for dem. Man vet ju att de bara ar avundsjuka. Och nar man vet det tar man inte at sig. 
Men inte visste jag att man kunde bli sa allvarligt avundsjuk pa att en familj aker och halsar pa deras dotter i USA. Jag menar halla, skarp till er! Det ar ju bara pinsamt.
 

Jag vill ju inte avsluta med nat deppigt sa jag lagger ut nagra harliga bilder fran Florida och NY


Utanfor hotellet






Elias & Kate var sa sota

Elias i kon till racerbilarna

Jag & Mammi

Disney World - Askungens Slott



Uppe i Empire State Building


Elias ar nojd

Vi bestallde kinamat till hotellet en kvall. Gott & mysigt

Manga fler bilder kommer i morgon

Love,
Sanna


Kommentarer
Postat av: Mormor

Å Sanna så roligtdet är att läsa din blogg och höra lite ifrån dej igen.Jag förstår att ni har haft två härliga veckor tillsammans trots lite strulsom det lätt blir när man reser mycke.Spännande att få se korten.Här har vi idag ett underbart väder soligt och ett par plus grader.Många kramar från Mormor

2009-02-03 @ 13:24:20
Postat av: Erika

Åh, vilka härliga bilder. Ser ut som om ni har haft två kanonbra veckor :D

Kramar

2009-02-03 @ 15:57:54
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Tomas

Hej Sanna,

Har inte bakgrunden till din reaktion på avundsjuka men det är något du tyvärr får lära dig att leva med som Svensk. Om du gör något eller har möjligheter till något som någon annan inte har kan du få många knepiga kommentarer som ibland är välriktade och ibland kräver lite eftertanke.

Gör som jag, skratta och planera för nästa äventyr det tar bättre än att börja argumentera.

Vi var faktiskt hos din mormor och morfar i lördags och åt enormt god mat och fick lite info. om besöket du haft av mor, Elias och Christian. Lite strul men ändå en skön känsla att få se de sina kan jag förstå.

Ta var på resten av tiden och njuut och du, var rädd om dig!



Hälsningar, Tomas o Gun-Britt

2009-02-03 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0