Love it

Mitt smink borjade ta slut sa nar jag akte till Dallas bestamde jag mig for att ga till en riktigt bra sminkaffar. Sa jag kunde fa hjalp med att hitta nagot som verkligen passade min hud.
Det slutade med att jag kopte mineralsmink fran i.d. Var forst lite tveksam till om det skulle funka med en puder foundation. Men det gjorde det verkligen.
Jag ar jattnojd sa det kan jag verkligen tipsa er om att kopa.



Bade snyggt och bra for huden, Jag kopte en box - da fick man en primer,  tva olika sorters foundation, ett puder, en rouge och tva borstar, 500 kr.


Kommentarer
Postat av: emma

sånt är ju vrööööl dyrt här :(

2009-02-26 @ 17:53:17
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag älskar också det sminket. Fick rabattpris på det när jag jobbade i Åre :) Men som sagt var, det är jätte dyrt annars i butikerna.

2009-02-26 @ 19:12:04
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0