Lyckorus

Far bli ett litet kort inlagg idag. Ar sa fruktansvart trott och maste verkligen komma i sang tidigare pa kvallarna. Dagarna blir sa mycket lattare om man ar pigg. Man orkar mer och ar pa battre humor.
Det ar inte bara somnen som paverkar mitt humor utan det gor aven vadret. Sa jag har varit glad och kannt lyckorus genom kroppen nu de sista dagarna. Sen i sondags faktiskt. For det har varit sa varmt som 20-25 grader. Alltsa riktig sommarvarme. Superharligt! Och sa kanner man massa goa dofter ocksa som paminner om varen och sommaren.

Jag har ocksa tranat en hel del denna veckan. Blir valdigt paverkad av mina tva kompisar dar hemma som ar sa oerhort duktiga. Ar sa stolt over er :)
Snart kommer jag och gor er sallskap!
Jag kanner pa mig att sommaren 2009 kommer bli en helt otrolig sommar. Kommer uppskatta allt sa mycket mer nu nar jag har varit ivag och kannt pa hur det ar att vara utan vissa saker och vissa personer.

Jag maste ocksa saga att det ar kris har i Bentonville just nu. Ekonomin har ju varit dalig lange men nar man bor hos lite rikare familjer marker man inte av det sa mycket. Men nu har det verkligen drabbat alla har. Vem som helst kan forlora sitt jobb nar som helst. Oavsett hur bra position man har. Manga vanner till familjen har forlorat sina jobb. WalMart ar ju valdigt stort har. De har ju flera tusen anstallda och alla smaforetag har omkring jobbar for dem ocksa. Sa nar det gar daligt for WalMart paverkas saklart alla.
Far hoppas det ordnar sig snart. Vet att det ar daligt i Sverige ocksa. Jag tror det ar likadant over hela varlden till och med.
Okej, blev ganska langt inlagg iaf. Jag har valdigt svart for att bara skriva lite. Vill ocksa tacka for alla fina och uppmuntrande kommentarer som ni skrev i forrforra inlagget. Ni ar verkligen ett stort stod!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0