Mat! Mat! Mat!

Jag ar jattehungrig just nu. Och varje gang jag ar hungrig blir jag sa enomt sugen pa svensk mat.
Istallet far jag tugga i mig notter som jag far massa finnar av.
Vill bara hem och ata! Ata lite vanlig husmanskost - kott, pasta, fisk, kyckling. Sa lange det inte ar pizza eller hamburgare ar jag hur glad som helst.
Och semlor. Var fettisdagen i forrgar. I forrgar!! Och jag har inte atit en enda semla i ar. Det gor en deprimerad om nat.

Farligt gott


Langtar sa tills jag kan kopa min egna mat och ata vad jag vill. Jag har ju kopt ratt mycket mat har for mina egna pengar men nu maste jag spara till kalifornien.
Bara min forkylning gar over ska jag ta tag i min lopning ocksa, Asa. Jag lovar ;)
Nu ska jag skarpa till mig. Jag vill leva ett langt och friskt liv!!

Yes, jag ar trott och det ar da jag blir negativ och gnallig. Jag vet. Jag ska ga och lagga mig snart.
I natt ska jag dromma att jag ligger hemma pa soffan i Sverige och ater ris och kycklinggryta. Till efterratt nan god paj (med RIKTIG gradde) Mmmm.
Bara 3.5 manader kvar sen kan min drom ga i uppfyllelse. Jag langtar! Mat mat mat!


Saknar er darhemma riktigt mycket.


Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig med sannii! Va får laga massa god mat när du kommer hem :D

2009-02-27 @ 09:22:00
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: moster

Man måste bara få vara gnällig ibland...livet blir så mycket roligare efteråt när man e positiv! Maten i Sverige ÄR god och du kommer att uppskatta ALLT mamma lagar, till dig, när du kommer hem och hennes underbara fika med semlor (å riktig grädde), Sanna! haha! Man ska äta av allt för då har man (jag) en jättebra anledning till att få sticka ut och springa! Njut av idag för hem kommer du sen, förr eller senare! Vi ska ingenstans...Kramiz Moster

2009-02-27 @ 21:24:55
URL: http://honsmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0