Mysdag

Kanns lite som att arstiderna gar baklanges just nu. Har snoar det namligen for fullt.
Var ju bara ett par dar sen som det var 22 grader varmt.
Men det hindrade inte mig fran att springa en liten runda i morse. Var harligt.

Idag har jag tagit hand om mig sjalv. Borjade med att jag gick till en yoga klass i morses. Sen har jag gjort lite manikyr och pedikyr pa mig sjalv. Vet inte riktigt vad jag ska hitta pa harnast.
Kanske ta mig en kopp te och krypa upp i sangen och lasa nan bra tidning.
Fast far val snart borja fixa mig for kvallen.

Igar var jag och alice pa bio. Sag en valdigt bra/rolig film - "He's not that into you".
SSSS  far den


Riktigt frascha killar var det ocksa
       




Kommentarer
Postat av: Susanna

haha! En rolig sak jag lärde mig om Yoga härromdagen. det är att man sänder ut en massa gifter från kroppen när man tränar Yoga och det syns i kisset på morgonen dagen efter passet. för de är nämligen mörkare. hehe lite äckligt men intressant :)

2009-03-01 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0