Mysig morgon

Det var sa mysigt for i morses kom Kate in till mitt rum nar jag lag och sov och sa att hon ville snuggle (gosa) Sa hon krop upp i min sang och jag satte pa Disney Channel for henne. Sa lag vi dar ett tag.
Sen satte jag mig har lite medan hon kollar pa Nalle Puh.

Det blev ratt sent igar kvall innan jag kom i sang. JT hade en valdig hosta sa han kunde inte sova. Robyns pappa kom over och skulle fixa lite grejer for han, medicin och nan maskin som gor luften fuktigare.  Sa la mig nog vid halv ett.
Sen kom Kate klockan 7 i morses.

Men det ar anda ratt roligt att vara hemma sjalva sahar. Far se vad vi hittar pa idag. Kanske aker till Alice for en playdate. Och sen ska vi ut och ata nanstans ikvall.

Ar jattehungrig nu sa ska ga ner och gora lite frukost. Blir nog omelett.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej. Vad mysigt.Hälsa Arnold.Var rädda om er o ta det försiktigt.Krama barnen från mig//Mamma

2009-02-25 @ 20:04:46
Postat av: Erika

Så mysigt! :)

Ha det så bra

Kramar

2009-02-25 @ 21:10:31
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0