Om jag anda hade en cykel...

Vet ni vad jag ar riktigt riktigt sugen pa?
Att cykla! Kan ni forsta det, haha. Jag har ju inte kunnat cykla pa 8 manader sa nu vill jag bara satta mig pa en cykel och jag skulle nog kunna trampa i timmar. Det ar ju roligt samtidigt som det ger bra motion. Och bra for miljon!

Nar jag har varit ute och gatt har det varit nagra som har cyklat men annars ser man inte sa manga som cyklar har omkring. Men daremot var det en hel del i NY saklart.

Sa ha cykeln redo nar jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja när man ser bilden blir man lite sugen.Hoppas snö snart fösvinner här så kanske man kan ta en tur.När du kommer hem kan vi ta några turer tillsammans Kram mormor

2009-02-11 @ 21:34:08
Postat av: Emma

du borde inte fatta det sista på min blogg heller ;) hehe. Men sanna vad va det du ville prata om igår? Nåt viktigt?

2009-02-12 @ 07:50:10
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack Sanna, för den fina kommentaren på min blogg. Du är en av mina bästa kunderna, alltid glad och pratsam. ;) Håret växer säkert en bit till nu medan du är borta, så får jag lite att klippa i när du kommer hem :) hehe...



Kramar

2009-02-12 @ 17:28:24
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0