Snalla skram mig nagon

Har en enveten hicka som inte vill forsvinna. Jobbigt jobbigt.
Tur att jag inte har det sa ofta.

Idag ar det fredag, vilket jag ar valdigt glad over. Alltid skont med helg. Far se vad som hander denna helgen.
Blir nog spannande. Ska forsoka fa alla bilderna fran Dallas ocksa. Tog namligen inga med min egna kamera. Dumt.

Sitter har och kollar pa mig sjalv i spegeln. Angrar sa att jag klippte av mitt har. Hade ju antligen fatt det hyffsat langt.
Ar lite arg pa mig sjalv for det ar ju inte forsta gangen jag gor det, utan kanske 8:e.
Varfor klipper jag alltid av mitt har? Aja.. nu ska jag iaf spara ett bra tag. Sa kanske mitt har ar perfekt till hosten.


Om man anda hade likadant har som Lauren Conrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0